1.

ارائه الگوی مدیریت ارتباط با مشتری در حوزه بانکداری خرد

دوره 11، شماره 31، تابستان 1395، صفحه 17-35
محمد علی عبدالوند؛ مهرنوش نجفی

2.

ارائه رویکردی مبتنی بر منطق فازی برای ارزیابی میزان رضایت مشتری

دوره 10، شماره 28، پاییز 1394، صفحه 73-90
حجت اله حمیدی

3.

ارائه مدل مدیریت ارتباط با مشتری برای کسب و کارهای مبتنی بر رسانه‌های اجتماعی

دوره 30، شماره 2 (پیاپی 117)، تابستان 1398، صفحه 101-120
حسین دانش مهر؛ رضا رادفر؛ کامبیز حیدرزاده

4.

ارزیابی رابطه ارزش مورد انتظار مشتری با عملکرد مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

دوره 17، شماره 3( پیاپی 66)، پاییز 1384، صفحه 45-58
کامبیز حیدرزاده؛ احمد زنده دل؛ حسین علی سلطانی

5.

بررسی تأثیر استفاده از ظرفیت‌های سازمانی برای افزایش ارزش مشتری (مطالعه موردی: مدیران و کارشناسان بازاریابی بانک سپه)

دوره 5، شماره 1( پیاپی 13و 14 بهار و تابستان1393)، زمستان 1393، صفحه 46-60
حسین وظیفه دوست؛ مریم عبدلی

6.

بررسی رابطه بین به کارگیری متریک های بازاریابی از منظر نوآوری و میزان تحقق هدف مدیریت ارتباط با مشتری بر اساس مدل گارتنر در بانک سپه شهر اصفهان

دوره 7، شماره 17، زمستان 1391، صفحه 97-113
محمدرضا دلوی؛ مژگان کدخدایی الیادرانی

7.

بررسی عوامل کلیدی موفقیت در مدیریت ارتباط با مشتری در شرکت های بیمه (مطالعه موردی: بیمه سامان)

دوره 7، شماره 16، پاییز 1391، صفحه 81-97
نگین طزری؛ محمد بلوریان تهرانی

8.

تدوین استراتژی نظام مدیریت ارتباط با مشتری با رویکرد کارت امتیازی متوازن در شرکت ساپکو

دوره 6، شماره 10، بهار 1390، صفحه 119-144
جلال حقیقت منفرد؛ الهام سرایی نیا

9.

تعیین عوامل اصلی تاثیرگذار بر شکست پروژه‌های مدیریت ارتباط با مشتریان CRM (مورد کاوی: گروه پیاده سازی فرایند مدیریت ارتباط با مشتریان دانشکده ریاضی و علوم کامپیوتر دانشگاه صنعتی امیرکبیر)

دوره 9، شماره 24، پاییز 1393، صفحه 139-155
مریم خالقی بایگی؛ احد بنار؛ امین حبیبی‌راد

10.

رابطه مدیریت ارتباط با مشتری، کیفیت خدمات و رضایت استفاده کنندگان در سازمان های خدماتی (بررسی موردی خانه سالمندان)

دوره 11، شماره 31، تابستان 1395، صفحه 49-65
کیهان کیا؛ وحیدرضا میرابی؛ امین مظفری

11.

رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر بهبود عملکرد مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت بانکداری با رویکرد تحلیل سلسله مراتبی گروهی

دوره 11، شماره 32، پاییز 1395، صفحه 55-75
خداکرم سلیمی فرد؛ معصومه محمدی

12.

سنجش مدیریت ارتباط با مشتری با بررسی مقایسه ای دیدگاه های مشترکان با کارشناسان و سردبیران نشریه های تخصصی

دوره 9، شماره 1(پیاپی 24)، بهار 1393، صفحه 35-51
بهارک ناطقی پور

13.

سنجش مدیریت ارتباط با مشتری مبتنی بر رویکرد ارتباطی در بین مشترکان نشریه های تخصصی غیر دولتی شهر تهران

دوره 8، شماره 3(پیاپی 22)، پاییز 1392، صفحه 39-54
علی اکبر فرهنگی؛ طهمورث حسنقلی پور؛ بهارک ناطقی پور

14.

شناسایی عوامل مؤثر بر اثر بخشی بانکداری شرکتی با نقش متغیر میانجی مدیریت ارتباط با مشتری "پژوهش ترکیبی"

دوره 12، شماره 35، تابستان 1396، صفحه 19-35
محمد علی عبدالوند؛ مهدی بنی اسدی

15.

شناسایی عوامل مؤثر بر موفقیت بازاریابی در یکی از شعب بانک تجارت با استفاده از تکنیک‌های داده‌کاوی

دوره 13، شماره 38، بهار 1397، صفحه 97-113
مهدی غضنفری؛ اقدس بدیعی؛ فاطمه مصلحی

16.

کاوش خصوصیات مشتریان بانکداری خرد با استفاده از تکنیک های داده کاوی

دوره 7، شماره 14، بهار 1391، صفحه 21-35
جمشید ناظمی؛ پژمان جعفری؛ حامد هاشمی

17.

مطالعه و تعیین اثر عناصر آمیخته بازاریابی خدمات بر مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) در صنعت بیمه

دوره 20، شماره 3(پیاپی 82)، پاییز 1388، صفحه 87-106
دکتر وحیدرضا میرابی



Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.