عضدی, راضیه, کاظمی, فضل الله. (1395). تاثیر مرچندایزینگ (بازارپردازی) بر رضایت و تصمیم خرید مشتریان (مطالعه موردی: فروشگاه‏های زنجیره ای شهر شیراز). , 11(شماره 30), 1-18.
راضیه عضدی; فضل الله کاظمی. "تاثیر مرچندایزینگ (بازارپردازی) بر رضایت و تصمیم خرید مشتریان (مطالعه موردی: فروشگاه‏های زنجیره ای شهر شیراز)". , 11, شماره 30, 1395, 1-18.
عضدی, راضیه, کاظمی, فضل الله. (1395). 'تاثیر مرچندایزینگ (بازارپردازی) بر رضایت و تصمیم خرید مشتریان (مطالعه موردی: فروشگاه‏های زنجیره ای شهر شیراز)', , 11(شماره 30), pp. 1-18.
عضدی, راضیه, کاظمی, فضل الله. تاثیر مرچندایزینگ (بازارپردازی) بر رضایت و تصمیم خرید مشتریان (مطالعه موردی: فروشگاه‏های زنجیره ای شهر شیراز). , 1395; 11(شماره 30): 1-18.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.