حیدرزاده, کامبیز, ورامینی, معصومه. (1395). بررسی اثر تعدیلی ریسک ادراک شده و آگاهی مشتری از محصول، بر رابطه بین رضایت مشتری با تمایل به خرید در تجربه یک محصول جدید. , 11(31), 1-16.
کامبیز حیدرزاده; معصومه ورامینی. "بررسی اثر تعدیلی ریسک ادراک شده و آگاهی مشتری از محصول، بر رابطه بین رضایت مشتری با تمایل به خرید در تجربه یک محصول جدید". , 11, 31, 1395, 1-16.
حیدرزاده, کامبیز, ورامینی, معصومه. (1395). 'بررسی اثر تعدیلی ریسک ادراک شده و آگاهی مشتری از محصول، بر رابطه بین رضایت مشتری با تمایل به خرید در تجربه یک محصول جدید', , 11(31), pp. 1-16.
حیدرزاده, کامبیز, ورامینی, معصومه. بررسی اثر تعدیلی ریسک ادراک شده و آگاهی مشتری از محصول، بر رابطه بین رضایت مشتری با تمایل به خرید در تجربه یک محصول جدید. , 1395; 11(31): 1-16.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.