کیا, کیهان, میرابی, وحیدرضا, مظفری, امین. (1395). رابطه مدیریت ارتباط با مشتری، کیفیت خدمات و رضایت استفاده کنندگان در سازمان های خدماتی (بررسی موردی خانه سالمندان). , 11(31), 49-65.
کیهان کیا; وحیدرضا میرابی; امین مظفری. "رابطه مدیریت ارتباط با مشتری، کیفیت خدمات و رضایت استفاده کنندگان در سازمان های خدماتی (بررسی موردی خانه سالمندان)". , 11, 31, 1395, 49-65.
کیا, کیهان, میرابی, وحیدرضا, مظفری, امین. (1395). 'رابطه مدیریت ارتباط با مشتری، کیفیت خدمات و رضایت استفاده کنندگان در سازمان های خدماتی (بررسی موردی خانه سالمندان)', , 11(31), pp. 49-65.
کیا, کیهان, میرابی, وحیدرضا, مظفری, امین. رابطه مدیریت ارتباط با مشتری، کیفیت خدمات و رضایت استفاده کنندگان در سازمان های خدماتی (بررسی موردی خانه سالمندان). , 1395; 11(31): 49-65.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.