آمار

تعداد نشریات47
تعداد شماره‌ها1,572
تعداد مقالات14,156
تعداد مشاهده مقاله16,333,076
تعداد دریافت فایل اصل مقاله16,257,273
عبدالوند, محمد علی, بنی اسدی, مهدی. (1396). شناسایی عوامل مؤثر بر اثر بخشی بانکداری شرکتی با نقش متغیر میانجی مدیریت ارتباط با مشتری "پژوهش ترکیبی". , 12(35), 19-35.
محمد علی عبدالوند; مهدی بنی اسدی. "شناسایی عوامل مؤثر بر اثر بخشی بانکداری شرکتی با نقش متغیر میانجی مدیریت ارتباط با مشتری "پژوهش ترکیبی"". , 12, 35, 1396, 19-35.
عبدالوند, محمد علی, بنی اسدی, مهدی. (1396). 'شناسایی عوامل مؤثر بر اثر بخشی بانکداری شرکتی با نقش متغیر میانجی مدیریت ارتباط با مشتری "پژوهش ترکیبی"', , 12(35), pp. 19-35.
عبدالوند, محمد علی, بنی اسدی, مهدی. شناسایی عوامل مؤثر بر اثر بخشی بانکداری شرکتی با نقش متغیر میانجی مدیریت ارتباط با مشتری "پژوهش ترکیبی". , 1396; 12(35): 19-35.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.