آمار

تعداد نشریات46
تعداد شماره‌ها1,489
تعداد مقالات13,214
تعداد مشاهده مقاله15,317,471
تعداد دریافت فایل اصل مقاله15,115,551
عبدالوند, محمد علی, بنی اسدی, مهدی. (1396). شناسایی عوامل مؤثر بر اثر بخشی بانکداری شرکتی با نقش متغیر میانجی مدیریت ارتباط با مشتری "پژوهش ترکیبی". , 12(35), 19-35.
محمد علی عبدالوند; مهدی بنی اسدی. "شناسایی عوامل مؤثر بر اثر بخشی بانکداری شرکتی با نقش متغیر میانجی مدیریت ارتباط با مشتری "پژوهش ترکیبی"". , 12, 35, 1396, 19-35.
عبدالوند, محمد علی, بنی اسدی, مهدی. (1396). 'شناسایی عوامل مؤثر بر اثر بخشی بانکداری شرکتی با نقش متغیر میانجی مدیریت ارتباط با مشتری "پژوهش ترکیبی"', , 12(35), pp. 19-35.
عبدالوند, محمد علی, بنی اسدی, مهدی. شناسایی عوامل مؤثر بر اثر بخشی بانکداری شرکتی با نقش متغیر میانجی مدیریت ارتباط با مشتری "پژوهش ترکیبی". , 1396; 12(35): 19-35.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.