آمار

تعداد نشریات46
تعداد شماره‌ها1,489
تعداد مقالات13,214
تعداد مشاهده مقاله15,317,527
تعداد دریافت فایل اصل مقاله15,115,687
ده بینی, نیوشا, حقیقی, محمد, غلامی چنارستان علیا, عبدالخالق. (1396). بررسی تطبیقی تأثیر برجستگی برند بر تصمیم‌گیری به خرید در لوازم خانگی ایرانی و خارجی با رویکرد داده بنیاد. , 12(36), 35-57.
نیوشا ده بینی; محمد حقیقی; عبدالخالق غلامی چنارستان علیا. "بررسی تطبیقی تأثیر برجستگی برند بر تصمیم‌گیری به خرید در لوازم خانگی ایرانی و خارجی با رویکرد داده بنیاد". , 12, 36, 1396, 35-57.
ده بینی, نیوشا, حقیقی, محمد, غلامی چنارستان علیا, عبدالخالق. (1396). 'بررسی تطبیقی تأثیر برجستگی برند بر تصمیم‌گیری به خرید در لوازم خانگی ایرانی و خارجی با رویکرد داده بنیاد', , 12(36), pp. 35-57.
ده بینی, نیوشا, حقیقی, محمد, غلامی چنارستان علیا, عبدالخالق. بررسی تطبیقی تأثیر برجستگی برند بر تصمیم‌گیری به خرید در لوازم خانگی ایرانی و خارجی با رویکرد داده بنیاد. , 1396; 12(36): 35-57.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.