آمار

تعداد نشریات47
تعداد شماره‌ها1,573
تعداد مقالات14,162
تعداد مشاهده مقاله16,339,066
تعداد دریافت فایل اصل مقاله16,264,128
قدرتی, انیسه, محمدیان, مقدسه. (1396). ارزیابی تأثیر آمیخته بازاریابی بر برچسب خصوصی ارزش ویژه برند (مطالعه موردی: محصولات لبنی). , 12(36), 95-103.
انیسه قدرتی; مقدسه محمدیان. "ارزیابی تأثیر آمیخته بازاریابی بر برچسب خصوصی ارزش ویژه برند (مطالعه موردی: محصولات لبنی)". , 12, 36, 1396, 95-103.
قدرتی, انیسه, محمدیان, مقدسه. (1396). 'ارزیابی تأثیر آمیخته بازاریابی بر برچسب خصوصی ارزش ویژه برند (مطالعه موردی: محصولات لبنی)', , 12(36), pp. 95-103.
قدرتی, انیسه, محمدیان, مقدسه. ارزیابی تأثیر آمیخته بازاریابی بر برچسب خصوصی ارزش ویژه برند (مطالعه موردی: محصولات لبنی). , 1396; 12(36): 95-103.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.