آمار

تعداد نشریات46
تعداد شماره‌ها1,492
تعداد مقالات13,235
تعداد مشاهده مقاله15,363,897
تعداد دریافت فایل اصل مقاله15,156,182
قدرتی, انیسه, محمدیان, مقدسه. (1396). ارزیابی تأثیر آمیخته بازاریابی بر برچسب خصوصی ارزش ویژه برند (مطالعه موردی: محصولات لبنی). , 12(36), 95-103.
انیسه قدرتی; مقدسه محمدیان. "ارزیابی تأثیر آمیخته بازاریابی بر برچسب خصوصی ارزش ویژه برند (مطالعه موردی: محصولات لبنی)". , 12, 36, 1396, 95-103.
قدرتی, انیسه, محمدیان, مقدسه. (1396). 'ارزیابی تأثیر آمیخته بازاریابی بر برچسب خصوصی ارزش ویژه برند (مطالعه موردی: محصولات لبنی)', , 12(36), pp. 95-103.
قدرتی, انیسه, محمدیان, مقدسه. ارزیابی تأثیر آمیخته بازاریابی بر برچسب خصوصی ارزش ویژه برند (مطالعه موردی: محصولات لبنی). , 1396; 12(36): 95-103.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.