آمار

تعداد نشریات46
تعداد شماره‌ها1,489
تعداد مقالات13,216
تعداد مشاهده مقاله15,330,196
تعداد دریافت فایل اصل مقاله15,126,869
حشمتی, ابراهیم, سعیدنیا, حمیدرضا, بدیع زاده, علی. (1397). بررسی عوامل تأثیرگذار بر مدیریت تجربه مشتری با تأکید بر شاخص‌های بانکی (مطالعه موردی: بانک مسکن شهر کرمانشاه). , 13(38), 1-14.
ابراهیم حشمتی; حمیدرضا سعیدنیا; علی بدیع زاده. "بررسی عوامل تأثیرگذار بر مدیریت تجربه مشتری با تأکید بر شاخص‌های بانکی (مطالعه موردی: بانک مسکن شهر کرمانشاه)". , 13, 38, 1397, 1-14.
حشمتی, ابراهیم, سعیدنیا, حمیدرضا, بدیع زاده, علی. (1397). 'بررسی عوامل تأثیرگذار بر مدیریت تجربه مشتری با تأکید بر شاخص‌های بانکی (مطالعه موردی: بانک مسکن شهر کرمانشاه)', , 13(38), pp. 1-14.
حشمتی, ابراهیم, سعیدنیا, حمیدرضا, بدیع زاده, علی. بررسی عوامل تأثیرگذار بر مدیریت تجربه مشتری با تأکید بر شاخص‌های بانکی (مطالعه موردی: بانک مسکن شهر کرمانشاه). , 1397; 13(38): 1-14.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.