آمار

تعداد نشریات47
تعداد شماره‌ها1,570
تعداد مقالات14,145
تعداد مشاهده مقاله16,315,075
تعداد دریافت فایل اصل مقاله16,236,328
حشمتی, ابراهیم, سعیدنیا, حمیدرضا, بدیع زاده, علی. (1397). بررسی عوامل تأثیرگذار بر مدیریت تجربه مشتری با تأکید بر شاخص‌های بانکی (مطالعه موردی: بانک مسکن شهر کرمانشاه). , 13(38), 1-14.
ابراهیم حشمتی; حمیدرضا سعیدنیا; علی بدیع زاده. "بررسی عوامل تأثیرگذار بر مدیریت تجربه مشتری با تأکید بر شاخص‌های بانکی (مطالعه موردی: بانک مسکن شهر کرمانشاه)". , 13, 38, 1397, 1-14.
حشمتی, ابراهیم, سعیدنیا, حمیدرضا, بدیع زاده, علی. (1397). 'بررسی عوامل تأثیرگذار بر مدیریت تجربه مشتری با تأکید بر شاخص‌های بانکی (مطالعه موردی: بانک مسکن شهر کرمانشاه)', , 13(38), pp. 1-14.
حشمتی, ابراهیم, سعیدنیا, حمیدرضا, بدیع زاده, علی. بررسی عوامل تأثیرگذار بر مدیریت تجربه مشتری با تأکید بر شاخص‌های بانکی (مطالعه موردی: بانک مسکن شهر کرمانشاه). , 1397; 13(38): 1-14.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.