آمار

تعداد نشریات46
تعداد شماره‌ها1,492
تعداد مقالات13,235
تعداد مشاهده مقاله15,363,960
تعداد دریافت فایل اصل مقاله15,156,227
مشکل گشا, الهام, نظری, رسول, فردی پور, رضا. (1397). اثر فاکتورهای اجتماعی سازمانی بر دانش ضمنی و اثربخشی بازاریابی برند ورزشی. , 13(38), 33-45.
الهام مشکل گشا; رسول نظری; رضا فردی پور. "اثر فاکتورهای اجتماعی سازمانی بر دانش ضمنی و اثربخشی بازاریابی برند ورزشی". , 13, 38, 1397, 33-45.
مشکل گشا, الهام, نظری, رسول, فردی پور, رضا. (1397). 'اثر فاکتورهای اجتماعی سازمانی بر دانش ضمنی و اثربخشی بازاریابی برند ورزشی', , 13(38), pp. 33-45.
مشکل گشا, الهام, نظری, رسول, فردی پور, رضا. اثر فاکتورهای اجتماعی سازمانی بر دانش ضمنی و اثربخشی بازاریابی برند ورزشی. , 1397; 13(38): 33-45.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.