آمار

تعداد نشریات47
تعداد شماره‌ها1,572
تعداد مقالات14,156
تعداد مشاهده مقاله16,336,895
تعداد دریافت فایل اصل مقاله16,261,681
مشکل گشا, الهام, نظری, رسول, فردی پور, رضا. (1397). اثر فاکتورهای اجتماعی سازمانی بر دانش ضمنی و اثربخشی بازاریابی برند ورزشی. , 13(38), 33-45.
الهام مشکل گشا; رسول نظری; رضا فردی پور. "اثر فاکتورهای اجتماعی سازمانی بر دانش ضمنی و اثربخشی بازاریابی برند ورزشی". , 13, 38, 1397, 33-45.
مشکل گشا, الهام, نظری, رسول, فردی پور, رضا. (1397). 'اثر فاکتورهای اجتماعی سازمانی بر دانش ضمنی و اثربخشی بازاریابی برند ورزشی', , 13(38), pp. 33-45.
مشکل گشا, الهام, نظری, رسول, فردی پور, رضا. اثر فاکتورهای اجتماعی سازمانی بر دانش ضمنی و اثربخشی بازاریابی برند ورزشی. , 1397; 13(38): 33-45.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.