قمری پور, مریم, امیرحسینی, زهرا. (1397). تأثیر هویت برند مصرف‌کنندگان جوان بر وفاداری برند با میانجی‌گری رضایت مشتری در صنعت تلفن همراه. , 13(38), 115-132.
مریم قمری پور; زهرا امیرحسینی. "تأثیر هویت برند مصرف‌کنندگان جوان بر وفاداری برند با میانجی‌گری رضایت مشتری در صنعت تلفن همراه". , 13, 38, 1397, 115-132.
قمری پور, مریم, امیرحسینی, زهرا. (1397). 'تأثیر هویت برند مصرف‌کنندگان جوان بر وفاداری برند با میانجی‌گری رضایت مشتری در صنعت تلفن همراه', , 13(38), pp. 115-132.
قمری پور, مریم, امیرحسینی, زهرا. تأثیر هویت برند مصرف‌کنندگان جوان بر وفاداری برند با میانجی‌گری رضایت مشتری در صنعت تلفن همراه. , 1397; 13(38): 115-132.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.