آمار

تعداد نشریات47
تعداد شماره‌ها1,570
تعداد مقالات14,145
تعداد مشاهده مقاله16,315,377
تعداد دریافت فایل اصل مقاله16,236,539
علیلو, پرویز, سعیدنیا, حمیدرضا, بدیع زاده, علی. (1396). طراحی مدل تبیین شاخص‌های ارزش‌آفرینی برند در صنعت نساجی ایران. , 12(37), 31-45.
پرویز علیلو; حمیدرضا سعیدنیا; علی بدیع زاده. "طراحی مدل تبیین شاخص‌های ارزش‌آفرینی برند در صنعت نساجی ایران". , 12, 37, 1396, 31-45.
علیلو, پرویز, سعیدنیا, حمیدرضا, بدیع زاده, علی. (1396). 'طراحی مدل تبیین شاخص‌های ارزش‌آفرینی برند در صنعت نساجی ایران', , 12(37), pp. 31-45.
علیلو, پرویز, سعیدنیا, حمیدرضا, بدیع زاده, علی. طراحی مدل تبیین شاخص‌های ارزش‌آفرینی برند در صنعت نساجی ایران. , 1396; 12(37): 31-45.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.