آمار

تعداد نشریات46
تعداد شماره‌ها1,492
تعداد مقالات13,235
تعداد مشاهده مقاله15,363,762
تعداد دریافت فایل اصل مقاله15,156,017
علیلو, پرویز, سعیدنیا, حمیدرضا, بدیع زاده, علی. (1396). طراحی مدل تبیین شاخص‌های ارزش‌آفرینی برند در صنعت نساجی ایران. , 12(37), 31-45.
پرویز علیلو; حمیدرضا سعیدنیا; علی بدیع زاده. "طراحی مدل تبیین شاخص‌های ارزش‌آفرینی برند در صنعت نساجی ایران". , 12, 37, 1396, 31-45.
علیلو, پرویز, سعیدنیا, حمیدرضا, بدیع زاده, علی. (1396). 'طراحی مدل تبیین شاخص‌های ارزش‌آفرینی برند در صنعت نساجی ایران', , 12(37), pp. 31-45.
علیلو, پرویز, سعیدنیا, حمیدرضا, بدیع زاده, علی. طراحی مدل تبیین شاخص‌های ارزش‌آفرینی برند در صنعت نساجی ایران. , 1396; 12(37): 31-45.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.