آمار

تعداد نشریات46
تعداد شماره‌ها1,492
تعداد مقالات13,235
تعداد مشاهده مقاله15,362,739
تعداد دریافت فایل اصل مقاله15,154,909
حاجی حسینی, عفت, عیوضی حشمت, علی اصغر. (1396). تأثیر فعالیت‌های بازاریابی بر ارزش ویژه برند با توجه به متغیر میانجی تجربه برانگیخته شده. , 12(37), 89-103.
عفت حاجی حسینی; علی اصغر عیوضی حشمت. "تأثیر فعالیت‌های بازاریابی بر ارزش ویژه برند با توجه به متغیر میانجی تجربه برانگیخته شده". , 12, 37, 1396, 89-103.
حاجی حسینی, عفت, عیوضی حشمت, علی اصغر. (1396). 'تأثیر فعالیت‌های بازاریابی بر ارزش ویژه برند با توجه به متغیر میانجی تجربه برانگیخته شده', , 12(37), pp. 89-103.
حاجی حسینی, عفت, عیوضی حشمت, علی اصغر. تأثیر فعالیت‌های بازاریابی بر ارزش ویژه برند با توجه به متغیر میانجی تجربه برانگیخته شده. , 1396; 12(37): 89-103.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.