آمار

تعداد نشریات47
تعداد شماره‌ها1,570
تعداد مقالات14,145
تعداد مشاهده مقاله16,315,463
تعداد دریافت فایل اصل مقاله16,236,597
حاجی حسینی, عفت, عیوضی حشمت, علی اصغر. (1396). تأثیر فعالیت‌های بازاریابی بر ارزش ویژه برند با توجه به متغیر میانجی تجربه برانگیخته شده. , 12(37), 89-103.
عفت حاجی حسینی; علی اصغر عیوضی حشمت. "تأثیر فعالیت‌های بازاریابی بر ارزش ویژه برند با توجه به متغیر میانجی تجربه برانگیخته شده". , 12, 37, 1396, 89-103.
حاجی حسینی, عفت, عیوضی حشمت, علی اصغر. (1396). 'تأثیر فعالیت‌های بازاریابی بر ارزش ویژه برند با توجه به متغیر میانجی تجربه برانگیخته شده', , 12(37), pp. 89-103.
حاجی حسینی, عفت, عیوضی حشمت, علی اصغر. تأثیر فعالیت‌های بازاریابی بر ارزش ویژه برند با توجه به متغیر میانجی تجربه برانگیخته شده. , 1396; 12(37): 89-103.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.