آمار

تعداد نشریات46
تعداد شماره‌ها1,489
تعداد مقالات13,216
تعداد مشاهده مقاله15,330,141
تعداد دریافت فایل اصل مقاله15,126,822
حکیمی, ایمان. (1396). بررسی تأثیر ارزش‌های ادراکی مصرف‌کننده بر عشق به برند و پیامدهای آن: تبیین نقش میانجی هویت برند. , 12(37), 105-120.
ایمان حکیمی. "بررسی تأثیر ارزش‌های ادراکی مصرف‌کننده بر عشق به برند و پیامدهای آن: تبیین نقش میانجی هویت برند". , 12, 37, 1396, 105-120.
حکیمی, ایمان. (1396). 'بررسی تأثیر ارزش‌های ادراکی مصرف‌کننده بر عشق به برند و پیامدهای آن: تبیین نقش میانجی هویت برند', , 12(37), pp. 105-120.
حکیمی, ایمان. بررسی تأثیر ارزش‌های ادراکی مصرف‌کننده بر عشق به برند و پیامدهای آن: تبیین نقش میانجی هویت برند. , 1396; 12(37): 105-120.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.