نجفی زاده, نادره السادات, میرزایی, علی اکبر. (1397). بررسی تأثیر آمیخته بازاریابی خدمات بر ارزش‌های درک شده، رضایت و نیات رفتاری مشتری در رستوران. , 13(39), 37-54.
نادره السادات نجفی زاده; علی اکبر میرزایی. "بررسی تأثیر آمیخته بازاریابی خدمات بر ارزش‌های درک شده، رضایت و نیات رفتاری مشتری در رستوران". , 13, 39, 1397, 37-54.
نجفی زاده, نادره السادات, میرزایی, علی اکبر. (1397). 'بررسی تأثیر آمیخته بازاریابی خدمات بر ارزش‌های درک شده، رضایت و نیات رفتاری مشتری در رستوران', , 13(39), pp. 37-54.
نجفی زاده, نادره السادات, میرزایی, علی اکبر. بررسی تأثیر آمیخته بازاریابی خدمات بر ارزش‌های درک شده، رضایت و نیات رفتاری مشتری در رستوران. , 1397; 13(39): 37-54.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.