حیدرزاده, کامبیز, عادل پور, احسان. (1389). ارزیابی نقش و تاثیر کیفیت خدمات الکترونیکی، کیفیت کلی خدمات و رضایت مشتری بر فرایندتصمیم گیری خرید مصرف کنندگان درخریدهای آنلاین. , 5(8), 35-68.
کامبیز حیدرزاده; احسان عادل پور. "ارزیابی نقش و تاثیر کیفیت خدمات الکترونیکی، کیفیت کلی خدمات و رضایت مشتری بر فرایندتصمیم گیری خرید مصرف کنندگان درخریدهای آنلاین". , 5, 8, 1389, 35-68.
حیدرزاده, کامبیز, عادل پور, احسان. (1389). 'ارزیابی نقش و تاثیر کیفیت خدمات الکترونیکی، کیفیت کلی خدمات و رضایت مشتری بر فرایندتصمیم گیری خرید مصرف کنندگان درخریدهای آنلاین', , 5(8), pp. 35-68.
حیدرزاده, کامبیز, عادل پور, احسان. ارزیابی نقش و تاثیر کیفیت خدمات الکترونیکی، کیفیت کلی خدمات و رضایت مشتری بر فرایندتصمیم گیری خرید مصرف کنندگان درخریدهای آنلاین. , 1389; 5(8): 35-68.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.