عبدالوند, محمدعلی, محمدنیا, علی. (1386). ارائه و تبیین رویکردی فازی در سنجش رضایت مشتری (بررسی موردی شرکت تولیدی فرآورده های لبنی روزانه). , 2(3), 1-26.
محمدعلی عبدالوند; علی محمدنیا. "ارائه و تبیین رویکردی فازی در سنجش رضایت مشتری (بررسی موردی شرکت تولیدی فرآورده های لبنی روزانه)". , 2, 3, 1386, 1-26.
عبدالوند, محمدعلی, محمدنیا, علی. (1386). 'ارائه و تبیین رویکردی فازی در سنجش رضایت مشتری (بررسی موردی شرکت تولیدی فرآورده های لبنی روزانه)', , 2(3), pp. 1-26.
عبدالوند, محمدعلی, محمدنیا, علی. ارائه و تبیین رویکردی فازی در سنجش رضایت مشتری (بررسی موردی شرکت تولیدی فرآورده های لبنی روزانه). , 1386; 2(3): 1-26.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.