وظیفه دوست, حسین, اسکندرنیا, دنیا. (1391). بررسی ادراک مشتری از کیفیت خدمات الکترونیکی در فروشگاه های به هنگام(online). , 23(شماره 1,2(ویژه نامه شماره های 94-95 بهاروتابستان1391)), 27-42.
حسین وظیفه دوست; دنیا اسکندرنیا. "بررسی ادراک مشتری از کیفیت خدمات الکترونیکی در فروشگاه های به هنگام(online)". , 23, شماره 1,2(ویژه نامه شماره های 94-95 بهاروتابستان1391), 1391, 27-42.
وظیفه دوست, حسین, اسکندرنیا, دنیا. (1391). 'بررسی ادراک مشتری از کیفیت خدمات الکترونیکی در فروشگاه های به هنگام(online)', , 23(شماره 1,2(ویژه نامه شماره های 94-95 بهاروتابستان1391)), pp. 27-42.
وظیفه دوست, حسین, اسکندرنیا, دنیا. بررسی ادراک مشتری از کیفیت خدمات الکترونیکی در فروشگاه های به هنگام(online). , 1391; 23(شماره 1,2(ویژه نامه شماره های 94-95 بهاروتابستان1391)): 27-42.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.