عبدالوند, محمد علی, غفاری آشتیانی, پیمان. (1388). ارائه الگویی برای ارزیابی عوامل مؤثر بر تبلیغات شفاهی مثبت در بازار خدمات (مطالعه موردی: بانک های شهرستان اراک). , 20(شماره 2(پیاپی 81)), 35-51.
محمد علی عبدالوند; پیمان غفاری آشتیانی. "ارائه الگویی برای ارزیابی عوامل مؤثر بر تبلیغات شفاهی مثبت در بازار خدمات (مطالعه موردی: بانک های شهرستان اراک)". , 20, شماره 2(پیاپی 81), 1388, 35-51.
عبدالوند, محمد علی, غفاری آشتیانی, پیمان. (1388). 'ارائه الگویی برای ارزیابی عوامل مؤثر بر تبلیغات شفاهی مثبت در بازار خدمات (مطالعه موردی: بانک های شهرستان اراک)', , 20(شماره 2(پیاپی 81)), pp. 35-51.
عبدالوند, محمد علی, غفاری آشتیانی, پیمان. ارائه الگویی برای ارزیابی عوامل مؤثر بر تبلیغات شفاهی مثبت در بازار خدمات (مطالعه موردی: بانک های شهرستان اراک). , 1388; 20(شماره 2(پیاپی 81)): 35-51.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.