آمار

تعداد نشریات47
تعداد شماره‌ها1,505
تعداد مقالات13,285
تعداد مشاهده مقاله15,431,185
تعداد دریافت فایل اصل مقاله15,264,676
دوره و شماره: دوره 12، شماره 36، پاییز 1396، صفحه 83-94، صفحه 1-134  XML

1

بررسی تأثیر کیفیت ادراک شده و امنیت ادراک شده خدمات الکترونیکی بر ارزش ویژه برند

مدیریت بازاریابی
صفحه 1-20
محسن خون سیاوش؛ الیکا امیراصل؛ مجید محمدی پور پامساری

2

تأثیر خودپنداره فردی (جمع‌گرا در برابر فردگرا) و حس نوستالژی بر نگرش و قصد توصیه و خرید مصرف‌کنندگان محصولات مواد غذایی

مدیریت بازاریابی
صفحه 21-33
مریم مجنونیان نوش آبادی؛ حمید سعیدی؛ شهرزاد چیت ساز

3

بررسی تطبیقی تأثیر برجستگی برند بر تصمیم‌گیری به خرید در لوازم خانگی ایرانی و خارجی با رویکرد داده بنیاد

مدیریت بازاریابی
صفحه 35-57
نیوشا ده بینی؛ محمد حقیقی؛ عبدالخالق غلامی چنارستان علیا

4

رابطه‌سنجی عوامل مدیریتی، فنی و محیطی با تمایل به پذیرش کسب و کار الکترونیک در میان شرکت‌های کوچک و متوسط توزیع کننده محصولات دارویی در شهر تهران

مدیریت بازاریابی
صفحه 59-81
نوشین طویلی؛ محمدرضا رمضانی قمی

5

بررسی تأثیر تحریف‌های شناختی بر تصویر ذهنی برند (مطالعه موردی: مشتریان شرکت همکاران سیستم)

مدیریت بازاریابی
صفحه 83-94
ندا مرادی؛ محمد غفاری

6

ارزیابی تأثیر آمیخته بازاریابی بر برچسب خصوصی ارزش ویژه برند (مطالعه موردی: محصولات لبنی)

مدیریت بازاریابی
صفحه 95-103
انیسه قدرتی؛ مقدسه محمدیان

7

راحتی تحویل خرید آنلاین و تأثیر آن بر افزایش رضایت مشتری

مدیریت بازاریابی
صفحه 105-120
عباس احمدی؛ سید احمد حیدری

8

بررسی تأثیر ادراک از منصفانه بودن قیمت بر تمایل به خرید مصرف‌کننده محصولات سامسونگ (مطالعه موردی: شهروندان اراکی)

مدیریت بازاریابی
صفحه 121-134
علی اکبر میرزایی؛ محمدکریم قلعه نویی


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.