1.

بررسی عوامل تأثیرگذار بر مدیریت تجربه مشتری با تأکید بر شاخص‌های بانکی (مطالعه موردی: بانک مسکن شهر کرمانشاه)

صفحه 1-14
ابراهیم حشمتی؛ حمیدرضا سعیدنیا؛ علی بدیع زاده

2.

بررسی تأثیر کیفیت وب‌سایت، هیجان و رضایت بر وفاداری الکترونیکی مشتریان در وب‌سایت‌های رزرو سفر

صفحه 15-31
باقر عباسپور؛ نادره السادات نجفی زاده؛ علی اکبر میرزایی

3.

اثر فاکتورهای اجتماعی سازمانی بر دانش ضمنی و اثربخشی بازاریابی برند ورزشی

صفحه 33-45
الهام مشکل گشا؛ رسول نظری؛ رضا فردی پور

4.

سنجش ارزش ویژه برند مکان و تأثیر آن بر دلبستگی شهروندان؛ تحلیل نقش میانجی رضایت از مکان

صفحه 47-63
مهدی خادمی؛ فرشته امیرخانی؛ هانیه فتحی

5.

بررسی اثرات بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر رفتار مشتریان آنلاین بانک صادرات شهرستان بوشهر

صفحه 65-85
جهانگیر دشتی؛ علی اکبر میرزایی

6.

رابطه بین تعهد رابطه‌مند و رفع تعارض با رضایت مشتریان کالاهای ورزشی

صفحه 87-96
یوسف رستم پور؛ جعفر برقی مقدم؛ حسین شرفی

7.

شناسایی عوامل مؤثر بر موفقیت بازاریابی در یکی از شعب بانک تجارت با استفاده از تکنیک‌های داده‌کاوی

صفحه 97-113
مهدی غضنفری؛ اقدس بدیعی؛ فاطمه مصلحی

8.

تأثیر هویت برند مصرف‌کنندگان جوان بر وفاداری برند با میانجی‌گری رضایت مشتری در صنعت تلفن همراه

صفحه 115-132
مریم قمری پور؛ زهرا امیرحسینی


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.