1.

بررسی تأثیر کیفیت ادراک شده و امنیت ادراک شده خدمات الکترونیکی بر ارزش ویژه برند

دوره 12، شماره 36، آذر 1396، صفحه 1-20
محسن خون سیاوش؛ الیکا امیراصل؛ مجید محمدی پور پامساری

2.

بررسی تأثیر مشتری‌مداری بر عملکرد صادراتی شرکت‌های صادرکننده لوازم منزل با در نظر گرفتن تأثیر اعتماد، ارتباطات و تعهد رفتاری به کمک روش بیزی

دوره 14، شماره 45، دی 1398، صفحه 91-106
فاطمه خانمحمدی؛ محسن خون سیاوش؛ محمد علی عبدالوند

3.

تأثیر تصویر برند، رفتاراخلاقی و کیفیت خدمات بر وفاداری بیماران با متغیر میانجی رضایت (مطالعه موردی: مراکز خصوصی چشم پزشکی تهران)

دوره 16، شماره 51، تیر 1400، صفحه 51-69
امیرحسین صمدزاده؛ محمد علی عبدالوند؛ محسن خون سیاوش

4.

تبیین مدل عملکرد صادراتی فرآورده‌های نفتی ایران

دوره 16، شماره 53، دی 1400، صفحه 1-20
زهرا مهدوی ثابت؛ محمدعلی عبدالوند؛ کامبیز حیدرزاده؛ محسن خون سیاوش

5.

مروری بر عشق به مقصد گردشگری: مفاهیم مدیریتی برای کسب‌وکارهای گردشگری

دوره 18، شماره 58، فروردین 1402، صفحه 1-24
عباس فلاح نژاد؛ محمد علی عبدالوند؛ کامبیز حیدرزاده؛ محسن خون سیاوش


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب