1.

ارایه مدل عوامل اصلی موفقیت در صادرات از دیدگاه صادر کنندگان در ایران

دوره 7، شماره 17، دی 1391، صفحه 61-82
تورج صادقی؛ محمد لشکری؛ حمیدرضا کربلائی اسماعیلی

2.

بررسی تاثیر احساسات و ادراک از نام نشان تجاری (برند) در خرید عطرهای زنانه و مردانه

دوره 6، شماره 11، تیر 1390، صفحه 115-142
تورج صادقی؛ محمد لشکری؛ خدیجه قائم مقامی تبریزی

3.

بررسی رابطه بین عوامل تاثیرگذار بر عرق ملی مصرف کننده و رفتار خرید در کالاهای خارجی در خراسان رضوی

دوره 8، شماره 21، اسفند 1392، صفحه 1-14
الهام گوهرجو؛ تورج صادقی؛ احمد زنده دل

4.

موضع یابی استراتژیک برند بانک صادرات از دیدگاه مشتریان حقوقی- واحدهای تولیدی خراسان جنوبی

دوره 8، شماره 19، مرداد 1392، صفحه 67-91
لیلا محمودی؛ سید علیرضا داودی؛ تورج صادقی؛ آذر کفاش پور؛ فاطمه یوسف زاده


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب