1.

بررسی تاثیر ابزارهای سنتی بازاریابی سیاسی بر رفتار رای دهندگان

دوره 6، شماره 12، مهر 1390، صفحه 100-112
بهرام خیری؛ بهروز قاسمی؛ وحیدرضا میرابی؛ پویا قلی پور سنگلجی

2.

بررسی تاثیر تکنولوژی سیستم شناسایی از طریق امواج رادیویی بر کارآیی زنجیره تامین با تاکید برصنایع غذایی

دوره 5، شماره 8، فروردین 1389، صفحه 115-140
بهرام خیری؛ ثمینه ذوالفقاری

3.

بررسی تاثیر عوامل زمینه ای، وفاداری به برند و تغییر دادن برند بر روی تصمیم خرید مصرف کنندگان جوان

دوره 6، شماره 10، اردیبهشت 1390، صفحه 65-94
حسین صفرزاده؛ بهرام خیری؛ ریحانه آقا سید آقا

4.

بررسی تاثیر عوامل منتخب بر قصد خرید محصولات سبز

دوره 7، شماره 15، تیر 1391، صفحه 105-130
آرزو نخعی؛ بهرام خیری

5.

بررسی تاثیر کشور خاستگاه تولید بر رفتار مصرف کننده: ارزیابی نقش تعدیل گرانه میزان درگیری محصول و میزان آشنایی با محصول بر تاثیر کشور خاستگاه تولید بر ارزیابی محصول و نیات رفتاری مشتریان

دوره 7، شماره 17، دی 1391، صفحه 37-60
فرزانه نجفی؛ بهرام خیری

6.

توسعه یک مدل جهت استقرار نرم افزار به عنوان خدمت

دوره 9، شماره 22، اردیبهشت 1393، صفحه 1-26
الهام حاجی احمدی؛ بهرام خیری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب