1.

ارزیابی تاثیر بازارگرایی ، نوآوری و وفاداری مشتری بر عملکرد کسب و کار (مطالعه موردی: گروه پوشاک پل)

دوره 6، شماره 10، اردیبهشت 1390، صفحه 1-26
محمدرضا پاکدل؛ شهناز نایب زاده؛ حسن دهقان دهنوی

2.

ارزیابی کیفیت خدمات بانک ملی با استفاده ازروش سروکوال از نظر مشتریان استفاده کننده از خدمات بانکداری الکترونیک ( مطالعه موردی: بانک ملی شهر یزد )

دوره 5، شماره 8، فروردین 1389، صفحه 141-165
شهناز نایب زاده؛ حسن دهقان دهنوی؛ محمد رضا فیضی

3.

ارزیابی کیفیت خدمات در دفاتر پلیس+ 10 با استفاده از روش سروکوال

دوره 4، شماره 7، مهر 1388، صفحه 115-136
شهناز نایب زاده؛ محمد مجید فتاحی زارچ

4.

ارزیابی و تحلیل کیفیت عملکردی شعب بانک با استفاده از تحلیل مضمون و روش های تصمیم گیری با معیارهای چندگانه در محیط فازی (مورد مطالعه: بانک رفاه کارگران)

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 30 آبان 1401
مرجان محمدی مقدم؛ سیدحیدر میرفخرالدینی؛ شهناز نایب زاده

5.

بررسی تأثیر شخصیت و تصویر ذهنی برند بر تبلیغات شفاهی

دوره 11، شماره 32، آذر 1395، صفحه 1-25
مرجان دانشیان؛ شهناز نایب زاده؛ محمود معین الدین؛ اکرم اقبالی

6.

بررسی تأثیر هدایای تبلیغاتی بر ارزیابی کلی مصرف‌کننده (مطالعه موردی: مشتریان محصولات ایرانسل شهر اصفهان)

دوره 11، شماره 31، شهریور 1395، صفحه 37-48
افشین مرتضی زاده؛ شهناز نایب زاده؛ ابوالفضل صادقیان

7.

بررسی رابطه بین ریسک گریزی و وفاداری به نام تجاری با توجه به نقش اعتماد و احساسات مشتری در این رابطه

دوره 8، شماره 21، اسفند 1392، صفحه 15-26
شهناز نایب زاده؛ پروانه شهبازی

8.

بررسی مقایسه ای رابطه بازارگرایی توسعه یافته (EMO) با ارزش افزوده اقتصادی تعدیل شده (REVA) و نرخ بازده دارایی ها (ROA) در شرکت های تولیدی

دوره 6، شماره 12، مهر 1390، صفحه 113-133
شهناز نایب زاده؛ محمود معین الدین؛ زهرا قیصری

9.

بررسی نقش بخشش مصرف‌کننده در رابطه بین رفتارهای تجاوزگرانه برند و رفتارهای انطباقی مصرف‌کننده (مطالعه موردی: نمایندگی‌های شرکت ایران خودرو در شهر یزد)

دوره 16، شماره 50، اردیبهشت 1400، صفحه 21-41
امیرحسین شهیدی؛ شهناز نایب زاده

10.

شناسایی و اولویت‌بندی مولفه‌های برند موفق در آموزش عالی ایران (مورد مطالعه دانشگاه فنی و حرفه‌ای)

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 30 آبان 1401
ارسلان نامی؛ شهناز نایب زاده؛ سیدحسن حاتمی نسب؛ محمدتقی هنری

11.

مقایسه گرایش به بازار در بانک های خصوصی و دولتی و تاثیر آن بر کیفیت خدمات بانکی (مطالعه موردی: شهر یزد)

دوره 7، شماره 15، تیر 1391، صفحه 147-166
شهناز نایب زاده



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب