1.

بررسی تأثیر برند شخصی مدیران بر ایجاد رهبران سطح پنجم (مطالعه موردی: بانک‌های دولتی)

دوره 13، شماره 39، مرداد 1397، صفحه 67-79
کریم اسگندری؛ مجتبی رمضانی؛ سمانه گلی

2.

طراحی مدل ارزیابی تحقیقات بازاریابی صنعتی (B2B) با تأکید بر الگوی رفتار خرید سازمانی

دوره 17، شماره 54، فروردین 1401، صفحه 69-91
کریم اسگندری؛ لیلا بیگلو

3.

مدل تفکر انتقادی کارکنان بانک ملت مبتنی بر مؤلفه‌های بازاریابی داخلی

دوره 18، شماره 58، فروردین 1402، صفحه 105-137
کریم اسگندری؛ نگین میراب خانباغی؛ شادی عرفای جمشیدی؛ احمد فتحی عبداللهی

4.

نقش ویترین‌گردی در بهبود بازاریابی دهان به دهان در فروشگاه‌های زنجیره‌ای

دوره 16، شماره 50، اردیبهشت 1400، صفحه 97-120
کریم اسگندری؛ سهیلا سلیمانپور؛ شادی عرفای جمشیدی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب