1.

ارائه الگوی مدیریت ارتباط با مشتری در حوزه بانکداری خرد

دوره 11، شماره 31، شهریور 1395، صفحه 17-35
محمد علی عبدالوند؛ مهرنوش نجفی

2.

ارائه و تبیین رویکردی فازی در سنجش رضایت مشتری (بررسی موردی شرکت تولیدی فرآورده های لبنی روزانه)

دوره 2، شماره 3، مهر 1386، صفحه 1-26
محمدعلی عبدالوند؛ علی محمدنیا

3.

ارزیابی عوامل موثر بر پذیرش بانکداری اینترنتی در میان مشتریان بانک های دولتی و خصوصی مناطق 22 گانه شهر تهران

دوره 10، شماره 29، دی 1394، صفحه 71-84
زهرا فلاح اصل؛ محمدعلی عبدالوند

4.

ارزیابی عوامل موثر بر رضایت خریدار در زنجیره تامین (مطالعه موردی: کارخانجات مواد غذایی استان اصفهان)

دوره 4، شماره 7، مهر 1388، صفحه 69-98
محمد علی عبدالوند؛ آناهیتا شماعی

5.

ارزیابی و اولویت بندی مولفه های موثر در پذیرش شخصیتهای مشهور در برنامه های تبلیغاتی از دیدگاه مصرف کننده

دوره 9، شماره 23، تیر 1393، صفحه 19-40
محمدعلی عبدالوند؛ علی حسین زاده امام

6.

برآورد مدل انتخاب گسسته تمایز مشتری مبتنی بر بخش بندی (مطالعه موردی بررسی ترجیحات خریداران سایپا)

دوره 8، شماره 21، اسفند 1392، صفحه 43-62
محمد علی عبدالوند؛ جمشید ناظمی؛ حسین علی مومنی

7.

بررسی تاثیر ارزیابی های شناختی و عاطفی بر تمایلات رفتاری

دوره 8، شماره 19، مرداد 1392، صفحه 93-107
محمد علی عبدالوند؛ پرنیا پراخودی مقدم

8.

بررسی تاثیر ارزش های خرید مصرف کنندگان بر رضایت، وفاداری، گفته های کوچه و بازار و سهم از سبد خرید

دوره 7، شماره 17، دی 1391، صفحه 1-16
محمد علی عبدالوند؛ محمد جانی

9.

بررسی تاثیر کیفیت خدمات پس از فروش بر تمایلات رفتاری خریداران تجهیزات آزمایشگاهی

دوره 6، شماره 11، تیر 1390، صفحه 33-62
محمدعلی عبدالوند؛ پروین علی پور

10.

بررسی تأثیر مشتری‌مداری بر عملکرد صادراتی شرکت‌های صادرکننده لوازم منزل با در نظر گرفتن تأثیر اعتماد، ارتباطات و تعهد رفتاری به کمک روش بیزی

دوره 14، شماره 45، دی 1398، صفحه 91-106
فاطمه خانمحمدی؛ محسن خون سیاوش؛ محمد علی عبدالوند

11.

بررسی رابطه میان درگیری ذهنی محصول و تعهد به نام و نشان تجاری (برند) (مطالعه موردی: اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای تهران)

دوره 6، شماره 13، دی 1390، صفحه 75-94
محمد علی عبدالوند؛ فاطمه نیک فر

12.

بررسی عوامل موثر بر پذیرش بانکداری اینترنتی از تلفیق دو مدل "پذیرش تکنولوژی" و "تئوری رفتار برنامه ریزی شده" با ریسک و سود ادراک شده توسط مصرف کننده

دوره 7، شماره 15، تیر 1391، صفحه 1-14
محمدعلی عبدالوند؛ حمید عبدالعظیمی

13.

بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان بانک تجارت

دوره 3، شماره 5، مهر 1387، صفحه 1-20
محمدعلی عبدالوند؛ کیوان عبدلی

14.

تأثیر ارزش‌های شخصی بر وفاداری مشتریان شعب بانک کشاورزی در تهران

دوره 14، شماره 43، تیر 1398، صفحه 1-16
محمدعلی عبدالوند؛ لیلا آندرواژ؛ زهرا عطف؛ ایمان قاسمی همدانی

15.

تأثیر تصویر برند، رفتاراخلاقی و کیفیت خدمات بر وفاداری بیماران با متغیر میانجی رضایت (مطالعه موردی: مراکز خصوصی چشم پزشکی تهران)

دوره 16، شماره 51، تیر 1400، صفحه 51-69
امیرحسین صمدزاده؛ محمد علی عبدالوند؛ محسن خون سیاوش

16.

تأثیر نگرش مشتریان در مورد هتل‌های سبز بر تمایل آنها به پرداخت و نیت مراجعه مجدد

دوره 13، شماره 39، مرداد 1397، صفحه 1-18
محمد علی عبدالوند؛ آرزو نعیمی مجد؛ علی محمدزاده

17.

تبیین مدل عملکرد صادراتی فرآورده‌های نفتی ایران

دوره 16، شماره 53، دی 1400، صفحه 1-20
زهرا مهدوی ثابت؛ محمدعلی عبدالوند؛ کامبیز حیدرزاده؛ محسن خون سیاوش

18.

شناسایی عوامل مؤثر بر اثر بخشی بانکداری شرکتی با نقش متغیر میانجی مدیریت ارتباط با مشتری "پژوهش ترکیبی"

دوره 12، شماره 35، شهریور 1396، صفحه 19-35
محمد علی عبدالوند؛ مهدی بنی اسدی

19.

شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بازاریابی پروژه‌ای بر روابط خریدار و فروشنده بازار معاملاتی

دوره 12، شماره 37، بهمن 1396، صفحه 19-30
سمیه حضوری؛ محمدعلی عبدالوند

20.

شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر در رقابت‌پذیری بر رشد و توسعه بازار صادراتی به کمک تکنیک‌های تصمیم‌گیری چندمعیاره فازی

دوره 11، شماره 33، اسفند 1395، صفحه 29-39
سمیه حضوری؛ محمد علی عبدالوند

21.

شناسایی و رتبه‌بندی متغیرهای اثرگذار ضمانت‌نامه‌های اعتباری بر رشد و توسعه بازارصادراتی با استفاده از تکنیک تصمیم‌گیری گروهی (MCDM)

دوره 15، شماره 47، شهریور 1399، صفحه 1-12
سمیه حضوری؛ محمد علی عبدالوند؛ امیرحسین یاوری نیک

22.

شناسایی و رتبه بندی معیارهای خرید مشتریان خودروهای سواری متوسط قیمت در شهر تهران با استفاده از AHP فازی

دوره 3، شماره 4، فروردین 1387، صفحه 15-40
محمدعلی عبدالوند؛ صبرا فریدون فر

23.

عوامل مؤثر بر شکل گیری نگرش مصرف کننده نسبت به بانکداری الکترونیک

دوره 5، شماره 9، مهر 1389، صفحه 85-107
محمدعلی عبدالوند؛ پونه باروند

24.

مروری بر عشق به مقصد گردشگری: مفاهیم مدیریتی برای کسب‌وکارهای گردشگری

دوره 18، شماره 58، فروردین 1402، صفحه 1-24
عباس فلاح نژاد؛ محمد علی عبدالوند؛ کامبیز حیدرزاده؛ محسن خون سیاوش

25.

نقش و تأثیر پیشایند های روانشناختی و نام تجاری بر مصرف کالاهای لوکس در قشر جوانان (مطالعه موردی: ساعت لوکس)

دوره 5، شماره 8، فروردین 1389، صفحه 1-33
محمد علی عبدالوند؛ ناهید ریحانی



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب