1.

تاثیر تئوری ارزش های مصرف بر رفتار خرید سبز با تاکید بر نقش میانجی نگرانی زیست محیطی (مورد مطالعه: مصرف کنندگان محصولات سبز شهر تهران)

دوره 22، شماره 2، اردیبهشت 1399، صفحه 127-140
میرزا حسن حسینی؛ رضا نوروزی اجیرلو

2.

نقش واسطه ای نگرش مصرف کننده در تأثیر مولفه های محیط زیستی بر ترجیح برند سبز

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 28 فروردین 1403
مسلم سلیمان پور؛ رضا نوروزی اجیرلو؛ صمد خباز باویل


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب