1.

ارائه مدل ارتقاء برند بانک پارسیان مبتنی بر تئوری داده بنیاد بارویکرد ارزش آفرینی

دوره 9، شماره 35، آذر 1399، صفحه 357-381
پریسا غلامی؛ مرتضی فرجی؛ علیرضا روستا

2.

بررسی تاثیر عوامل موثر بر پذیرش فناوری مالی توسط مشتریان بانک (مطالعه موردی بانک پاسارگاد)

دوره 10، شماره 38، تیر 1400، صفحه 135-153
سیده شیما افتخاری سینجانی؛ علیرضا روستا؛ عبدالله نعامی

3.

طراحی و تبیین مدل ارتباطات بازاریابی یکپارچه در رشد مالی و اقتصادی صنعت گردشگری

دوره 12، شماره 47، مهر 1402، صفحه 435-456
علی میرطاهری؛ عبداله نعامی؛ علیرضا روستا

4.

طراحی و تبیین مدل خرید نهایی کالای ایرانی با رویکرد ریسک مالی و سرمایه گذاری اهمیت- عملکرد (IPMA)

دوره 10، شماره 39، مهر 1400، صفحه 585-608
علی اکبر شهری مجارشین؛ علیرضا روستا؛ عبدالله نعامی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب