1.

ارائه مدلی جهت شناسایی ابعاد کیفیت خدمات در بانکداری تکنولوژی محور از دیدگاه دانشجویان (مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی- واحد اراک)

دوره 8، شماره 20، آذر 1392، صفحه 15-32
نادره السادات نجفی زاده؛ امین موجودی؛ پریا قاسمی

2.

بررسی تأثیر آمیخته بازاریابی خدمات بر ارزش‌های درک شده، رضایت و نیات رفتاری مشتری در رستوران

دوره 13، شماره 39، مرداد 1397، صفحه 37-54
نادره السادات نجفی زاده؛ علی اکبر میرزایی

3.

بررسی تأثیر سرمایه‌گذاری بر روی تاکتیک‌های بازاریابی رابطه‌مند بر قدردانی و وفاداری مشتریان در خرده‌فروشی (مطالعه موردی: مشتریان فروشگاه‌های زنجیره‌ای هاکوپیان)

دوره 13، شماره 41، دی 1397، صفحه 21-32
نادره السادات نجفی زاده؛ افسانه تابزر

4.

بررسی تأثیر کیفیت وب‌سایت، هیجان و رضایت بر وفاداری الکترونیکی مشتریان در وب‌سایت‌های رزرو سفر

دوره 13، شماره 38، اردیبهشت 1397، صفحه 15-31
باقر عباسپور؛ نادره السادات نجفی زاده؛ علی اکبر میرزایی

5.

بررسی رابطه انگیزه‌های خرید مسافران و انتخاب انواع خرید در فرودگاه (مطالعه موردی: فرودگاه اهواز)

دوره 12، شماره 37، بهمن 1396، صفحه 47-61
نادره سادات نجفی زاده؛ مریم ظهیری

6.

بررسی رابطه بین کشور مبدأ و ارزش برند (مطالعه موردی: گراد)

دوره 7، شماره 17، دی 1391، صفحه 83-96
نادره السادات نجفی زاده؛ مهدی محرابی؛ رضا کرجالیان؛ علی مشایخ نیا


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب