1.

ارائه الگوی اکتساب و ادغام شرکت‌های دانش‌بنیان و نوپا استقاده از روش تصمیم‌گیری چندمعیاره فازی (FuzzyMCDM)

دوره 11، شماره 41، فروردین 1401، صفحه 529-549
سیده منیره حسینی؛ بیتا تبریزیان؛ شادی شاهوردیانی

2.

طراحی الگوی قیمت‌گذاری ارزش برند در شرکت‌های تأمین سرمایه: راهبرد ادغام و تملیک

دوره 13، شماره 49، فروردین 1403، صفحه 201-216
حمید خیل‌نژاد؛ فریز طاهری‌کیا؛ سیدمهدی جلالی؛ بیتا تبریزیان


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب