1.

مدلِ کیفی/تعاملی (IQA) مضامینِ ادراک مبتنی بر کامیابی فراخود در حمایت از محصولات سبز: مطالعه شرکت‌های دانش بنیان در حوزه مواد غذایی

دوره 23، شماره 9، آذر 1400، صفحه 109-124
مجید صبوری؛ حسین بوداقی خواجه نوبر؛ محمدرضا عبدلی؛ یعقوب علوی متین؛ مهدی زینالی

2.

مضامینِ بَصریِ تبلیغاتِ محصولات غذایی سبزِ شرکت‌های دانش بنیان در رسانه‌های اجتماعی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 04 اردیبهشت 1401
فرزاد زاهدی؛ حسین بوداقی خواجه نوبر؛ مرتضی محمودزاده؛ سهراب یزدانی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب