1.

ارزیابی عملکرد بلندمدت بانک‌های تجاری مبتنی بر رویکرد مزیت رقابتی پایدار با تاکید بر نقش کارایی مدیریت: رویکردی مبتنی بر مقایسه بانک‌های دولتی و خصوصی ایران

دوره 11، شماره 41، فروردین 1401، صفحه 383-403
حمید سجادی؛ محسن حمیدیان؛ علی اسماعیل زاده مقری

2.

طراحی الگوی بازاریابی کسب و کار با رویکرد اجتماعی و سیاسی و شیوه گزارشگری آن

دوره 11، شماره 43، مهر 1401، صفحه 505-527
حمیدرضا تیموری؛ کامبیز شاهرودی؛ علی اسماعیل زاده مقری؛ فرزین فرحبد


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب