1.

الگوی وابستگی به برند بر مبنای تجربه برند در مراکز خرید با در نظر گرفتن نقش هزینه یابی بر مبنای فعالیت "پژوهش آمیخته"

دوره 12، شماره 47، مهر 1402، صفحه 129-144
حامد اصل روستا؛ عبدالله نعامی؛ عبدالحمید حاجی پور شوشتری؛ احمد سرداری

2.

بررسی نقش اثربخشی کمیته حسابرسی بر ارزش برند مطالعه موردی صنعت مواد غذایی و خودرو

دوره 12، شماره 47، مهر 1402، صفحه 375-390
عبدالرضا طهماسبی؛ میرفیض فلاح؛ حمیدرضا وکیلی فرد؛ عبدالله نعامی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب