1.

ارزیابی تاثیر تصویر ذهنی از کشور خاستگاه تولید، آگاهی از محصول و درگیری ذهنی (پیچیدگی) محصول بر تصمیم خرید مصرف کنندگان

دوره 6، شماره 11، تیر 1390، صفحه 1-32
کامبیز حیدرزاده؛ شیرین خسروزاده

2.

ارزیابی تاثیر طبقه برند، شناخت برند و قیمت، بر ارزش موردانتظار و تمایلات رفتاری خریداران گوشی موبایل (مطالعه موردی: دانشجویان)

دوره 5، شماره 9، مهر 1389، صفحه 21-55
کامبیز حیدرزاده؛ حسام زند حسامی؛ سیده سارا قافله باشی

3.

ارزیابی تأثیر عناصر آمیخته بازاریابی منتخب بر ارزش ویژه مارک تجاری

دوره 3، شماره 5، مهر 1387، صفحه 21-58
کامبیز حیدرزاده؛ سیفعلی ضربی

4.

ارزیابی تمایلات (ترجیحات) مشتریان در فرایند تصمیم گیری خرید کالاهای خارجی

دوره 4، شماره 7، مهر 1388، صفحه 46-67
کامبیز حیدرزاده؛ حسام زند حسامی؛ محمد مهدی حسنلو

5.

ارزیابی نقش گرایش کارآفرینانه، ساختار سازمانی و بازارگرایی بر عملکرد کسب و کار شرکت های تولیدی (شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار)

دوره 1، شماره 1، آذر 1385، صفحه 1-50
هاشم نیکومرام؛ کامبیز حیدرزاده

6.

ارزیابی نقش و تاثیر کیفیت خدمات الکترونیکی، کیفیت کلی خدمات و رضایت مشتری بر فرایندتصمیم گیری خرید مصرف کنندگان درخریدهای آنلاین

دوره 5، شماره 8، فروردین 1389، صفحه 35-68
کامبیز حیدرزاده؛ احسان عادل پور

7.

بررسی اثر تعدیلی ریسک ادراک شده و آگاهی مشتری از محصول، بر رابطه بین رضایت مشتری با تمایل به خرید در تجربه یک محصول جدید

دوره 11، شماره 31، شهریور 1395، صفحه 1-16
کامبیز حیدرزاده؛ معصومه ورامینی

8.

بررسی ارتباطات بین فردی و تاثیر آن بر رضایت و وفاداری مشتری به ارائه کننده خدمت

دوره 3، شماره 4، فروردین 1387، صفحه 1-14
کامبیز حیدرزاده؛ دریا حسینی فیروز آبادی

9.

بررسی تاثیر ادراکات محیط خرید بر هیجانات مصرفی، ارزش درک شده و تمایلات رفتاری گردشگران

دوره 10، شماره 27، تیر 1394، صفحه 1-16
کامبیز حیدرزاده؛ آرزو جوان بخت

10.

بررسی تاثیر ارزش های لذت جویانه بر رفتار خرید مصرف کنندگان

دوره 7، شماره 17، دی 1391، صفحه 17-35
کامبیز حیدرزاده؛ الهام حسنی پارسا

11.

بررسی تأثیر انواع ترفیعات فروش بر نمایش برند در هایپرمارکت‌ها و مزایای درک شده توسط مشتری: مطالعه تجربی

دوره 15، شماره 46، خرداد 1399، صفحه 1-14
آیدا مریخ نژاد اصل؛ کامبیز حیدرزاده؛ رحیم محترم

12.

بررسی تاثیر بانکداری الکترونیک بر ساختار سازمانی در بانک کشاورزی

دوره 4، شماره 7، مهر 1388، صفحه 1-18
سید مهدی الوانی؛ کامبیز حیدرزاده؛ رامین جلالی

13.

بررسی تاثیر تصویر ذهنی از کشور خاستگاه نام و نشان تجاری بر ارزش ویژه نام و نشان تجاری (موردکاوی: شرکت ایران خودرودیزل- مینی بوس کروز)

دوره 8، شماره 19، مرداد 1392، صفحه 1-11
کامبیز حیدرزاده؛ محمد هاشمی

14.

بررسی تاثیر تصویر ذهنی از نام و نشان تجاری و فعالیت های روابط عمومی ادراک شده بر وفاداری مشتریان

دوره 8، شماره 21، اسفند 1392، صفحه 27-42
کامبیز حیدرزاده؛ فاطمه ترابی

15.

بررسی تاثیر جنسیت بر میزان وفاداری مشتریان بانک پارسیان با استفاده از رویکرد بازاریابی رابطه مند

دوره 4، شماره 6، فروردین 1388، صفحه 17-35
کامبیز حیدرزاده؛ حمیدرضا سعیدنیا؛ مهدی بنی اسدی

16.

بررسی تفاوت تأثیر مشغولیت ذهنی با برند (مصرف محتوا و مشارکت در محتوا) در شبکه‌های اجتماعی بین نسل X و Y

دوره 16، شماره 51، تیر 1400، صفحه 29-50
سارا رستمی زاد؛ کامبیز حیدرزاده؛ فرشته لطفی زاده

17.

بررسی رابطه بین کیفیت ارتباط کاری با عملکرد و رضایت شغلی فروشندگان و نقش مدل رفتاری ASB در فروش

دوره 2، شماره 3، مهر 1386، صفحه 47-70
کامبیز حیدرزاده؛ شیرین گرمابدری

18.

بررسی نقش الگوهای ارتباطی والدین بر درک کودکان از تاثیرگذاریشان در خرید

دوره 2، شماره 2، فروردین 1386، صفحه 17-33
کامبیز حیدرزاده؛ نگار معتمدی

19.

بررسی نقش تعدیل‌کننده تنوع طلبی، نوآوری و مستعد بودن مصرف‌کننده بر رابطه بین رضایت با وفاداری رفتاری مشتری

دوره 15، شماره 49، بهمن 1399، صفحه 1-22
فائزه رضایی؛ کامبیز حیدرزاده

20.

بررسی نقش مسئولیت اجتماعی شرکت در ایجاد مزیت رقابتی پایدار از طریق افزایش سرمایه‌های فکری گروه خودروسازی سایپا

دوره 10، شماره 29، دی 1394، صفحه 1-20
کامبیز حیدرزاده؛ الهام صمدزاده

21.

تأثیر خطای روانی (روانشناسی) قرارداد بر تبلیغات شفاهی مثبت در خریدهای اینترنتی (مورد مطالعه: مشتریان شرکت دیجی کالا)

دوره 12، شماره 37، بهمن 1396، صفحه 1-18
نیلوفر اشرفی؛ کامبیز حیدرزاده

22.

تأثیر نوع هتل و تجربه مورد انتظار از خدمات هتل بر واکنش‌های شناختی، هیجانی و رفتاری مشتریان با در نظر گرفتن وجود تصاویر گمراه کننده در وب‌سایت

دوره 11، شماره 33، اسفند 1395، صفحه 1-27
کامبیز حیدرزاده؛ کبری نجفی؛ زهرا کردباغ

23.

تأثیر ویژگی‌های تبلیغات در رسانه‌های اجتماعی بر تمایل به خرید مشتریان با رویکرد پژوهش توصیفی

دوره 17، شماره 55، تیر 1401، صفحه 1-15
امیررضا احمدنژادمستی؛ کامبیز حیدرزاده هنزائی؛ فرشته لطفی زاده

24.

تبلیغ ناملموس برند و تاثیر آن بر انتخاب مصرف کننده

دوره 6، شماره 13، دی 1390، صفحه 19-23
کامبیز حیدرزاده؛ مهدی بهبودی؛ آتنه قدسی خواه؛ میترا منصفی؛ علی منشی

25.

تبیین مدل عملکرد صادراتی فرآورده‌های نفتی ایران

دوره 16، شماره 53، دی 1400، صفحه 1-20
زهرا مهدوی ثابت؛ محمدعلی عبدالوند؛ کامبیز حیدرزاده؛ محسن خون سیاوش

اولین صفحه صفحه قبل 1 2 صفحه بعد آخرین صفحه


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب