1.

بررسی تأثیر ابعاد بازاریابی داخلی بر تعهد کارمندان ادارات شهرداری زنجان با نقش میانجی نگرش کارکنان نسبت به کار

دوره 16، شماره 52، آبان 1400، صفحه 85-110
وحیده علیپور؛ محمد باشکوه اجیرلو؛ عاطفه مهری بازقلعه؛ انیس مهری بازقلعه

2.

بررسی تأثیر اثربخشی ارتباطات بانکی بر رضایت مشتریان با نقش میانجی ارزش درک شده، کیفیت درک شده و اعتماد مشتریان (مورد مطالعه: مشتریان بانک شهر استان قزوین)

دوره 17، شماره 56، مهر 1401، صفحه 123-139
وحیده علیپور؛ محمد باشکوه اجیرلو؛ عاطفه مهری بازقلعه؛ انیس مهری بازقلعه


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب