1.

ارائه مدلی برای توسعه بازاریابی پایدار با استفاده از بازاریابی دیجیتال

دوره 18، شماره 58، فروردین 1402، صفحه 183-198
محمد باشکوه؛ محمد بهادری نژاد؛ نوید شفیعی

2.

بررسی تأثیر ابعاد بازاریابی داخلی بر تعهد کارمندان ادارات شهرداری زنجان با نقش میانجی نگرش کارکنان نسبت به کار

دوره 16، شماره 52، آبان 1400، صفحه 85-110
وحیده علیپور؛ محمد باشکوه اجیرلو؛ عاطفه مهری بازقلعه؛ انیس مهری بازقلعه

3.

بررسی تأثیر اثربخشی ارتباطات بانکی بر رضایت مشتریان با نقش میانجی ارزش درک شده، کیفیت درک شده و اعتماد مشتریان (مورد مطالعه: مشتریان بانک شهر استان قزوین)

دوره 17، شماره 56، مهر 1401، صفحه 123-139
وحیده علیپور؛ محمد باشکوه اجیرلو؛ عاطفه مهری بازقلعه؛ انیس مهری بازقلعه


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب