1.

بررسی اثربخشی تبلیغات ویدیویی عمودی اینستاگرام بر رفتار تعاملی کاربران آنلاین در صنعت تجهیزات پزشکی (مدیکال ایران)

دوره 3، شماره 3، آذر 1402
فتانه علیزاده مشکانی؛ پریما خان بابائی؛ مرتضی هنرمند عظیمی؛ ناصر آزاد؛ ناصر فقهی فرهمند

2.

تاثیر اقدامات بازاریابی پایدار بر وفاداری برند در محصولات لبنی با توجه به نقش تصویر برند، اعتماد و رضایت مشتریان

دوره 2، شماره 3، آذر 1401
ناصر آزاد؛ مهتاب السادات موسوی فرد

3.

روش بهینه پرداختِ بین‌المللی با تکیه بر بانکداری شرکتی و نقش کارآفرینان بر اساس رویکرد بازاریابی اجتماعی

دوره 2، شماره 4، اسفند 1401
مجتبی بیات؛ احمد سرداری؛ ناصر آزاد؛ عبداله نعامی

4.

طراحی مدل بانکداری شرکتی پویا و استفاده از آن در بازاریابی اجتماعی با تکیه بر فناوری‌های نوین بانکی

دوره 2، شماره 3، آذر 1401
مجتبی بیات؛ احمد سرداری؛ ناصر آزاد؛ عبداله نعامی

5.

مروری برتاثیر محتوای‌ تبلیغات در شبکه های مجازی‌ بر قصد خرید مشتریان در کسب و کارهای خانگی

دوره 2، شماره 4، اسفند 1401
پریما خان بابائی؛ ناصر آزاد؛ فتانه علیزاده مشکانی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب