1.

بررسی اثرات بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر رفتار مشتریان آنلاین بانک صادرات شهرستان بوشهر

دوره 13، شماره 38، اردیبهشت 1397، صفحه 65-85
جهانگیر دشتی؛ علی اکبر میرزایی

2.

بررسی تأثیر ادراک از منصفانه بودن قیمت بر تمایل به خرید مصرف‌کننده محصولات سامسونگ (مطالعه موردی: شهروندان اراکی)

دوره 12، شماره 36، آذر 1396، صفحه 121-134
علی اکبر میرزایی؛ محمدکریم قلعه نویی

3.

بررسی تأثیر آمیخته بازاریابی خدمات بر ارزش‌های درک شده، رضایت و نیات رفتاری مشتری در رستوران

دوره 13، شماره 39، مرداد 1397، صفحه 37-54
نادره السادات نجفی زاده؛ علی اکبر میرزایی

4.

بررسی تأثیر کیفیت وب‌سایت، هیجان و رضایت بر وفاداری الکترونیکی مشتریان در وب‌سایت‌های رزرو سفر

دوره 13، شماره 38، اردیبهشت 1397، صفحه 15-31
باقر عباسپور؛ نادره السادات نجفی زاده؛ علی اکبر میرزایی

5.

بررسی عوامل مرتبط با میزان فروش محصولات توسط پایانه‌های فروش (خرده‌فروشان) (ویژه صنایع غذایی شهر کرج)

دوره 12، شماره 35، شهریور 1396، صفحه 111-127
راحله کاظمی؛ رضا نویدی نکو؛ علی اکبر میرزایی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب