1.

اثر رضایت،کیفیت خدمات و نوآوری بر عشق به برند در میان مشتریان برندهای منتخب داخلی و خارجی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 01 تیر 1402
پگاه عمرانی؛ سید صلاح الدین نقشبندی

2.

تحلیل مدیریت برند و مسئولیت‌پذیری اجتماعی از منظر کارکنان فروشگاه‌های برند پوشاک خارجی

دوره 1، شماره 2، تیر 1401، صفحه 129-139
بیتا محسنی زاده تهرانی؛ سید صلاح الدین نقشبندی

3.

سناریونویسی عوامل نظام داوطلبی ورزش دانشگاهی با افق 1410

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 18 شهریور 1402
سلمان ماندنی؛ علی محمد صفانیا؛ محسن باقریان فرح آبادی؛ سید صلاح الدین نقشبندی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب