1.

بررسی تاثیر بازار گرایی (محوری) برعملکرد کسب وکار و مدیریت واحد (یکپارچه) شهری

دوره 15، شماره 54، شهریور 1402، صفحه 67-77
احسان الماسی؛ فرشته شجاعی؛ محمد طاهری روزبهانی

2.

تاثیر آنومیک سازمانی بر بهره‌وری نیروی انسانی با تبیین نقش میانجی تعهد سازمانی (مورد مطالعه: شهرداری شهرستان بروجرد)

دوره 15، شماره 55، آذر 1402، صفحه 87-98
مهتاب شمسی پور؛ محمد طاهری روزبهانی

3.

تاثیر رفتار نوآورانه بر عملکرد سازمانی با تبیین نقش میانجی مدیریت ارتباط با مشتری و مزیت رقابتی در مشتریان یخچال اسنوا شهرستان اراک

دوره 14، شماره 52، اسفند 1401، صفحه 123-132
مازیار کهزادی چگنی؛ محمد طاهری روزبهانی

4.

تاثیر فضیلت‌های اخلاقی بازاریابی بر بازاریابی اینترنتی و بازاریابی رابطه‌مند در مشتریان مواد غذایی کاله شهر همدان

دوره 14، شماره 51، آذر 1401، صفحه 117-129
اکبر قربانی چگنی؛ محمد طاهری روزبهانی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب