1.

ارائه مدل فروش تولیدات جدید صنعت تایر کشور به روش بازاریابی رابطه‌مند

دوره 17، شماره 55، تیر 1401، صفحه 17-41
مسعود صفی زاده؛ افسانه زمانی مقدم؛ عباس طلوعی اشلقی

2.

ارائه مؤلفه‌های مؤثر برای بر مدل کسب‌و‌کارهای انرژی‬های تجدیدپذیر (با پیش‌بینی وضعیت انرژی‌های تجدیدپذیر در ایران و جهان تا سال 2030)

دوره 17، شماره 57، آبان 1401، صفحه 27-49
شهرزاد هوشمندی نیا؛ کریم حمدی؛ سراج الدین محبی؛ افسانه زمانی مقدم

3.

ارتباط ابعاد ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری با تمایل به خرید مشتریان (خریداران اتومبیل هیوندا در شهر تهران)

دوره 9، شماره 25، دی 1393، صفحه 51-66
افسانه زمانی مقدم؛ شیوا جعفری فرد

4.

بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان بانک های خصوصی بر اساس مدل سازمان های پاسخ گوی سریع

دوره 7، شماره 16، آبان 1391، صفحه 63-79
افسانه زمانی مقدم؛ کوهیار لاهیجی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب