1.

ارائه الگوی برند مقلد در رفتار خرید برندهای لوکس در کسب و کارهای اینترنتی با استفاده از نظریه داده بنیاد

دوره 18، شماره 61، دی 1402، صفحه 87-102
محمد رحیم زاده اسفروشان؛ مجید فتاحی؛ نیلوفر ایمانخان

2.

ارائه الگوی کارآفرینی الکترونیکی در کسب و کارهای کوچک و متوسط با رویکرد نظریه‌پردازی داده‌بنیاد

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 05 دی 1402
سیدشاهین حسینی؛ مجید فتاحی؛ سعید صفاریان همدانی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب