1.

اصالت برند در صنعت درمان و سلامت: واکاوی پیشایندها و پیامدها و ابعاد با رو یکرد کیفی

دوره 17، شماره 54، فروردین 1401، صفحه 25-67
ارش دهقان؛ محمد جواد تقی پوریان؛ سهیلا نظرپور؛ مرضیه گرجی

2.

بازاریابی کارآفرینانه دانشگاهی: توسعه مدل با رویکرد آمیخته

دوره 16، شماره 50، اردیبهشت 1400، صفحه 43-63
مصطفی خزایی کوهپر؛ محمد جواد تقی پوریان؛ رضیه علیخانی؛ داود کیاکجوری

3.

تأثیر عوامل اجتماعی بر نیت خرید مشتریان در شبکه‌های اجتماعی از طریق اعتماد به فروشنده و محصول

دوره 15، شماره 48، آذر 1399، صفحه 33-45
محمد جواد تقی پوریان؛ سحر کثیری؛ احمد شکیبا

4.

خریداران شک‌گرا و حساسیت قیمتی آنان در خرید بیمه نامه‌های اختیاری

دوره 11، شماره 32، آذر 1395، صفحه 27-40
نفیسه نوروزی دریاکناری؛ محمد جواد تقی پوریان؛ سپیده عطایی

5.

طراحی مدل کیفی بازاریابی کار آفرینانه در بانک‌داری شرکتی

دوره 18، شماره 59، خرداد 1402، صفحه 21-41
مهدی کاسه گرها؛ محمد جواد تقی پوریان؛ جواد گیلانی پور؛ مهران مختاری

6.

نقش دلبستگی احساسی برند بر واکنش‌های رفتاری خریداران اتومبیل‌های لوکس در تهران

دوره 14، شماره 42، اردیبهشت 1398، صفحه 43-55
محمد جواد تقی پوریان؛ ندا آشتیانی

7.

نقش مسئولیت اجتماعی شرکتی بر وفاداری مشتریان در بخش بانکداری

دوره 12، شماره 35، شهریور 1396، صفحه 37-49
محمد جواد تقی پوریان؛ مهسا مشایخ بخش؛ آزاده محمدپور؛ سپیده عطایی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب