1.

بررسی تاثیر جنسیت بر میزان وفاداری مشتریان بانک پارسیان با استفاده از رویکرد بازاریابی رابطه مند

دوره 4، شماره 6، فروردین 1388، صفحه 17-35
کامبیز حیدرزاده؛ حمیدرضا سعیدنیا؛ مهدی بنی اسدی

2.

بررسی کارآمدی بازاریابی اینترنتی در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران

دوره 3، شماره 5، مهر 1387، صفحه 143-160
حمیدرضا سعیدنیا؛ امیرهوشنگ میرزامحمدی

3.

بررسی کیفیت خدمات در سیستم بانکی دولتی و خصوصی با استفاده از مدل پنج بعدی SERVQUAL

دوره 3، شماره 4، فروردین 1387، صفحه 141-155
حمیدرضا سعیدنیا؛ سید محمد اشرافی

4.

جایگاه یابی یک محصول در صنعت لوازم خانگی با استفاده از تکنیک نقشه ادراکی مصرف کنندگان

دوره 2، شماره 2، فروردین 1386، صفحه 65-84
حمیدرضا سعیدنیا؛ مریم فیروزیان


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب