1.

بررسی تفاوت تأثیر مشغولیت ذهنی با برند (مصرف محتوا و مشارکت در محتوا) در شبکه‌های اجتماعی بین نسل X و Y

دوره 16، شماره 51، تیر 1400، صفحه 29-50
سارا رستمی زاد؛ کامبیز حیدرزاده؛ فرشته لطفی زاده

2.

تأثیر ویژگی‌های تبلیغات در رسانه‌های اجتماعی بر تمایل به خرید مشتریان با رویکرد پژوهش توصیفی

دوره 17، شماره 55، تیر 1401، صفحه 1-15
امیررضا احمدنژادمستی؛ کامبیز حیدرزاده هنزائی؛ فرشته لطفی زاده


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب