1.

الگوی راهبردی برندسازی خدمات پژوهشی صنایع نفت، گاز و پتروشیمی

دوره 17، شماره 57، آبان 1401، صفحه 51-66
محمد واشقانی فراهانی؛ منوچهر نیکنام؛ نادر غریب نواز؛ هرمز مهرانی

2.

بررسی تأثیر عدالت ادراک شده بر نیات پس از خرید به واسطه هیجانات و رضایت پس از بازیابی (مورد مطالعه: مشتریان شعب بانک انصار در استان گلستان)

دوره 16، شماره 50، اردیبهشت 1400، صفحه 1-19
فریبا خمر؛ مهدی زنگانه؛ هرمز مهرانی

3.

بررسی حفظ مشتریان با تجربه استفاده از تلفن همراه در کانال‌های یکپارچه با توجه به نقش اضافه بار اطلاعاتی محصول و جذابیت محصولات جایگزین

دوره 18، شماره 60، مرداد 1402، صفحه 53-73
عرفان داداش زاده؛ هرمز مهرانی؛ کریم حمدی

4.

تأثیر قابلیت‌های بازاریابی خارجی و درگیری ذهنی مشتریان بر عملکرد شرکت با نقش میانجی نوآوری محصول و استراتژی انعطاف‌پذیر

دوره 15، شماره 46، خرداد 1399، صفحه 15-31
مصطفی حسین زاده؛ شادان وهاب زاده؛ هرمز مهرانی

5.

شناسایی و اولویت‌بندی موانع ترخیص کالا از گمرک شهریار شهر تهران با استفاده از تحلیل سلسله مراتبی (AHP)

دوره 11، شماره 33، اسفند 1395، صفحه 41-64
مهدی زنگانه؛ خدیجه محمدی آرزوچی؛ سیدحسین کاظمی؛ هرمز مهرانی

6.

واکاوی عوامل مؤثر بر عملکرد شرکت‌های تولیدی شهرک صنعتی شهر گرگان از منظر مدیریت بازاریابی و کارآفرینی

دوره 14، شماره 44، مهر 1398، صفحه 1-24
فائزه فندرسکی؛ مهدی زنگانه؛ حسین دیده خانی؛ هرمز مهرانی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب