1.

بررسی شیوه های تبلیغات انتخاباتی مجلس نهم در استان های عشیر های و  غیرعشیر های ازدیدگاه استادان دانشگاه های ایلام وتهران

دوره 9، شماره 2(پیاپی 25)، مرداد 1393، صفحه 179-189
محمد سلطانی فر؛ افسانه مظفری؛ مهدی فتاحی

2.

بررسی شیوه های تبلیغات سیاسی در فضای مجازی از نظر دانشجویان ارتباطات

دوره 7، شماره 1(پیاپی 16)، فروردین 1391، صفحه 23-36
محمد سلطانی فر؛ افسانه مظفری؛ شهناز هاشمی؛ سمانه هداوندخانی

3.

بررسی میزان اعتماد کاربران ایرانی شبکه‌ی اجتماعی LinkedInبه حفظ حریم شخصی

دوره 10، شماره 1(پیاپی 28)، اردیبهشت 1394، صفحه 79-94
افسانه مظفری؛ بنت الهدی رستگاری

4.

بررسی میزان بهرهمندی دانشجویان کارشناسی رشته ارتباطات اجتماعی شهر تهران از برنامه های شبکههای رادیویی ایران

دوره 7، شماره 2(پیاپی 17)، تیر 1391، صفحه 9-20
سیدوحید سیدوحید؛ افسانه مظفری؛ فاطمه توکلی

5.

بررسی نقش (تأثیر) تلویزیون در ایجاد (افزایش) مشارکت سیاسی مردم در انتخابات دهم ریاست جمهوری با بررسی مناظره‌ها

دوره 5، شماره 1 (پیاپی 8)، اردیبهشت 1389، صفحه 141-162
افسانه مظفری؛ محمد مهاجری

6.

بررسی نقش شبکه‌های اجتماعی موبایلی بر صنعت روزنامه‌نگاری

دوره 16، شماره 4، بهمن 1400، صفحه 67-86
حنانه زینلی؛ محمد سلطانی فر؛ افسانه مظفری

7.

بررسی وضعیت جامعه مدنی و تحول مطبوعات در شش دوره انقلاب اسلامی ایران

دوره 17، شماره 3، آبان 1401، صفحه 7-20
نفیسه زارع کهن؛ هادی خانیکی؛ افسانه مظفری

8.

چگونگی تاثیرگذاری برنامه های رسانه ای، برمیزان نوسازی شهری ( از دیدگاه شهرندان تهرانی )

دوره 5، شماره 4(پیاپی 11)، دی 1389، صفحه 133-153
محمد سلطانی فر؛ افسانه مظفری؛ نصیبه رستگارپور

9.

عوامل تأثیرگذار در جلب مشارکت شهروندان شهر تهران برای اهدای خون در سازمان انتقال خون ایران (با توجه به عملکرد روابط عمومی سازمان)

دوره 17، شماره 4، بهمن 1401، صفحه 45-55
مهدی ذوالفقار؛ عبدالرضا شاه محمدی؛ افسانه مظفری

10.

نشانه‌شناسی تبلیغات اخلاقی در سطح شهر تهران مطالعه موردی " جنگ، کار تا پیروزی... "

دوره 9، شماره 4(پیاپی 27)، بهمن 1393، صفحه 121-136
آرش طاهری؛ افسانه مظفری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب