1.

ارزیابی رابطه بین وفاداری مشتریان و فروش رابطه ای در بازار های صنعتی

دوره 20، شماره 3(پیاپی 82)، آبان 1388، صفحه 21-36
دکتر کامبیز حیدرزاده؛ محمدرضا رمضانی قمی

2.

ارزیابی کاربرد بازاریابی مستقیم در موسسات خدماتی غیرانتفاعی (مطالعه موردی: فرهنگ سراهای کرج )

دوره 21، شماره 1(پیاپی 84)، فروردین 1389، صفحه 105-121
دکتر محمدعلی عبدالوند؛ دکتر کامبیز حیدرزاده؛ مریم نجفی پیراسته

3.

بررسی اثرات بازارگرایی بر عملکرد اقتصادی شرکتهای ارائه دهنده خدمت بیمه ( مطالعه موردی: بیمه پارسیان)

دوره 21، شماره 2(پیاپی 85)، تیر 1389، صفحه 79-95
دکتر محمد علی عبدالوند؛ دکتر کامبیز حیدرزاده؛ هانیه منافی

4.

بررسی تأثیر ابعاد قدرت اجتماعی برند بر اساس سطوح آمادگی ذهنی مشتریان بر تصمیم به خرید

دوره 21، شماره 3(پیاپی 86)، مهر 1389، صفحه 27-52
دکتر کامبیز حیدرزاده؛ دکتر سید مهدی الوانی؛ کمال قلندری

5.

بررسی تاثیر اعتبار برند بر وفاداری مشتریان در صنعت بانکداری ایران

دوره 22، شماره 1(پیاپی 88)، فروردین 1390، صفحه 69-88
دکتر کامبیز حیدرزاده؛ دکتر فرهاد غفاری؛ سپیده فرزانه

6.

بررسی تأثیر پیچیدگی ذهنی خرید بر شناخت محصولات فایده باور (مبتنی بر فایده آنی) و محصولات لذت جویانه (مبتنی بر لذت آنی) در فرایند تصمیم گیری خرید مصرف کنندگان

دوره 21، شماره 4(پیاپی 87)، دی 1389، صفحه 39-55
دکتر کامبیز حیدرزاده؛ عبداله نوروزی

7.

خرید های تفننی و علل آن؛ ارزیابی مدلی در ایران

دوره 21، شماره 2(پیاپی 85)، تیر 1389، صفحه 43-63
دکتر کامبیز حیدرزاده؛ دکتر فریز طاهری کیا

8.

شناسایی عوامل موثر بر کیفیت رابطه در بازار جرثقیل صنعتی در ایر ان

دوره 21، شماره 3(پیاپی 86)، مهر 1389، صفحه 71-84
دکتر منیژه حقیقی نسب؛ دکتر کامبیز حیدرزاده؛ حدیقه شریعت زاده


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب