1.

بررسی تأثیر جهت‌گیری بازار بر استراتژی‌های نوآوری

دوره 14، شماره 43، تیر 1398، صفحه 17-29
فرانک خدایاری؛ بهناز خدایاری؛ فاطمه نوری

2.

تأثیر بکارگیری دانش مشتری در نوآوری و کارآیی محصول جدید (مورد مطالعه: شرکت نرم‌افزاری سماسامانه)

دوره 17، شماره 56، مهر 1401، صفحه 17-39
فرانک خدایاری؛ بهزاد خانجانی

3.

تأثیر محرک‌های جذابیت برند بر تعهد به برند و تبلیغات شفاهی مثبت با نقش میانجی‌گری هویت‌پذیری مصرف‌کننده از برند

دوره 15، شماره 49، بهمن 1399، صفحه 39-53
زهرا محمدی؛ فرانک خدایاری؛ صدیقه طوطیان

4.

تأثیر هیجانات منفی مشتریان بر تبلیغات شفاهی منفی الکترونیک با نقش میانجی انتقام و میل به بهبود (مورد مطالعه: شرکت دیجی‌کالا)

دوره 18، شماره 58، فروردین 1402، صفحه 45-57
فرانک خدایاری؛ شادان وهاب زاده؛ سالومه رجبلو

5.

تأثیر ویژگی‌های شخصیتی بیمه‌گذار بر شخصیت برند و وفاداری به برند (مورد مطالعه: شرکت‌های بیمه ایران در شهرستان لنگرود)

دوره 12، شماره 35، شهریور 1396، صفحه 63-75
فرانک خدایاری؛ صدیقه طوطیان اصفهانی؛ رقیه تاج بر پرشکوهی

6.

تأثیر ویژگی‌های نوآوری محصول و ارتباطات برند بر ارزش ویژه برند (مورد مطالعه: شرکت کشت و صنعت قارچ رامند مجار)

دوره 15، شماره 48، آذر 1399، صفحه 1-14
فرانک خدایاری؛ بهناز خدایاری؛ لیلا شیخلر


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب