1.

بررسی بروندادهای علمی حوزه بازاریابی ویروسی در پایگاه وب آف ساینس

دوره 18، شماره 60، مرداد 1402، صفحه 37-52
شیما شاه حسینی بیده؛ سیدحسن حاتمی نسب؛ شهناز نایب زاده؛ محمدرضا دهقانی اشکذری؛ سید مجید میرحسینی

2.

بررسی تأثیر ایدئولوژی‌های اخلاقی بر ارزیابی مصرف‌کننده از محصول و شرکت با توجه به نقش میانجی مسئولیت اجتماعی سازمان

دوره 14، شماره 42، اردیبهشت 1398، صفحه 23-42
شهناز نایب زاده؛ حانیه جعفریان

3.

بررسی تاثیر ارزش، اثربخشی و ریسک درک شده از سوی مصرف‌ کننده بر قصد خرید محصولات سبز (موردمطالعه: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران)

دوره 10، شماره 27، تیر 1394، صفحه 79-99
عادله سمیعی زفرقندی؛ شهناز نایب زاده؛ حسن دهقان دهنوی

4.

تحلیل پارادایم فکری و ترسیم نگاشت علمی تحقیقات بین‌المللی در حوزه ابزارهای بازاریابی دیجیتال در صنعت مد و پوشاک

دوره 18، شماره 58، فروردین 1402، صفحه 25-44
مونا کشکی؛ شهناز نایب زاده؛ ابوالفضل داودی رکن آبادی؛ کریم حمدی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب